Friday, February 26, 2010

Help me! Miu Miu satin platforms

Dit is mijn allereerste post in het Nederlands en dat is omdat ik hulp nodig heb van mijn Nederlandse lezers! Ik zoek de Miu Miu schoenen van deze lente/zomer, maar kan alleen andere vinden (saaiere)! Dus iemand enig idee waar in Nederland ze te krijgen zijn? Het hoeven niet persé deze te zijn, zolang ze maar dat patroontje of wat dan ook hebben x] Ik zou het heel erg op prijs stellen als iemand me kan vertellen waar ze te vinden zijn!^^

Het is overigens ook erg vreemd om in het Nederlands te schrijven...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

11 comments:

Unknown said...

ik heb geen idee ! Maar ik vind ze wel erg mooi hihi

Fashionisaparty.com (Suz) said...

ja, vind t ook vreemd om te lezen. maar nee... ook geen idee :). je bent in een luxe positie vrees ik...

Unknown said...

Succes met zoeken meid!
Ik heb je trouwens een award gegeven, zie mijn blog :D.

Laia said...

haha I hope you find them!

I was telling my friends today how much I loved everything from this collection, especially the shoes, and that I can't afford them even though they're 400€ which is "not that much", my friend suggested a solution: I just need to find 40 people that give me 10€, I can dream hahaha

Couture said...

Op de shopping sites zie ik alleen de meer commerciële schoenen. Anders een tripje naar Parijs plannen? Daar zijn zeker drie shops die Miu Miu schoenen verkopen.
Op de site van Neiman Marcus kan je Miu Miu Mary Jane's kopen, met de afbeelding van katten.

Judith
http://couture-and-beauty.blogspot.com/

Katie said...

Ik heb echt geen idee.. Misschien bij de Bijenkorf? Of verkopen ze daar geen Miu Miu? Nou ja, succes in ieder geval!

Martine said...

Mooi! Ik heb alleen geen idee waar je zoiets kan krijgen..

x Martine
PS Succes met zoeken

Anja said...

ik vond het idd ook raar om te lezen:p
maar geen idee

Malicious said...

Ik denk shoebaloo..

Siel said...

ik heb geen idee
maar ik vind de print wel heel mooi!

Saar said...

misschien Ebay?